EZZ Fashion

zaterdag 3 december 2011

The END of myn Istanbul adventure :(

I'M BACK!
9 weken zijn zo snel voorbij.
Toen ik op het vliegveld stond dacht ik; DAG! Istanbul ik ben je na 7 maanden en 1 week wel ZAT! Het is goed geweest zo. Heb me familie, vrienden, stad, wok, bram patat enzo... GEMIST!
Maar nadat ik mijn gezin, vrienden, stad, wok, bram had gezien en gegeten. Begreep ik dat ik ISTANBUL helemaal niet zat was! Najah zomer ben ik weer in MIJNMIJNMIJN ISTAAAAAAANBUL! Kan niet wachten. Ik hoop dat de dagen hier ook snel voorbij gaan hehe :)

Alleen Istanbul laat je egt alles vergeten! Dat is de reden dat ik me blog heb laten staan een tijdje. SORRY! Maar in Istanbul is er zoveel te beleven en zoveel dingen te doen dat je effe geen tijd meer hebt voor andere dingen. Ik ga het goed maken en leuke berichten posten voor jullie over ISTANBUL. Coming Soon!

GERI DONDUM!
9 hafta uctu gitti!
Havalanindaydim ve gitme zamani gelmisti son kez arkama baktim ve dedimki: ''ELVEDA ISTANBUL 7 ay ve 1 hafta yeter senle kaldigim artik done bilirim! Ailemi, arkadaslarimi, carsiyi, woku, bram patatesleri COK OZLEDIM!''
Ama buraya dondum ailemi gordum, arkadaslarimla gorustum, yedim, ictim, eglendim ve SIKILDIM!
Anladimki Istanbul bir baska...
Ne cok yapacak sey varmis orda SIKILACAK zamanim bile yoktu.  
SIKILDIGIMIZ AN HAYYDEEE TAKSIM!
Stajla ve bolbol gezmekle mesgul oldugum icin bloguma uzun zamandir post yazamadim. Ama soz bir guzel ISTANBUL post borcum olsun size! 
Istanbula simdiden hasretim :)
Yazi iple cekiyorum su an. Yazin yine seninleyim ISTANBUL!


The END of myn Istanbul adventure :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten