EZZ Fashion

maandag 5 december 2011

eyeliner TIP!

 


Voor de mensen die helemaal geen eyeliner op hun ogen kunnen zetten(Kan ik dus ook niet) raad ik een soort eyeliner pen aan. Deze gebruik ik namelijk ook zelf :)
;ESSENCE eyeliner pen - Kruidvat

Eger eyeliner sure miyorsaniz.
Eyeliner pencil deneyiniz :)
Kendimde suremiyenlerden oldugum icin, eyeliner pencil kulaniyorum ve gercekten surmesi cok kolay :)









Kan je eyeliner zetten maar nooit een hoekje/staart !?
Dan heb ik een hele handige tip voor jullie.(zie plaatje)
Ik heb het geprobeerd en het resultaat is PERFECT :)

Gozunuzun kapagina eyeliner cekerken 1 saat boyunca kanat lami ugrasiyorsunuz :)
Size cozum !! --->






 
Nu kunnen we net zo mooi eyeliner zetten als Lauren Kate wihoeee !

Artik Lauren Kate kadar duzgun bir sekilde eyeliner sure biliyoruz :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten