EZZ Fashion

zondag 4 maart 2012

Ezz in Istanbul [part3] Ayse Teyzenin Cantalari

Taksim Halep Pasaji

Als je Istanbul zegt dan zeg ik TAKSIM!
Ik voel  me daar zo thuis :) Veel mensen vinden er niks aan ze zeggen ''Het is gewoon een rechte straat waar je heen en weer loopt'' Maar voor mij is Taksim een plek waar je rust hebt. Rust in de zin van ''Effe alles vergeten en doen waar JIJ zin in hebt!'' 
SHOPPEN in Taksim vindt ik ook geweldig vooral in Atlas Pasaj&TOPSHOP, een tip voor jullie :)
Nou kom in nooit in Halep Pasaji, maar ik wou een dag elke hoek en alles zien dus ging ik ook naar Halep. Daar ondekte ik een klein winkeltje ''Ayse teyzenin cantalari'' Ayse teyze is een mevrouw die tassen ontwerpt en ze tegelijker tijd maakt helemaal met de hand!
Ik heb ook een Ayse teyze tas in me kast die wacht op de zomer :)

Istanbulun 8 ayinin cogunlukla Taksimde gecirdim diye bilirim.
Cogu insan ''aman ne farki su taksimde bildigim bir uzun cadde'' 
Bence Taksim ''Huzur'' demek ''Eglence'' demek ''Bir parca MUTLULUK'' demek tipki cikolata gibi :) Caninin sIkIldigi an ... Taksim turu iyi gelir.
Taksim de Pasajlar da alisveris yapmaya bayiliyorum! Ozeliklede Atlas pasajin da & Topshop da buda size bir tavsiyem olsun...
Nadir girdigim pasajlardan biri Halep pasaji, ama bu kucuk sevimli cantalar satan dukkani kesfetikten sonra fikrimi degistirdim :) ''Ayse Teyzenin Cantalari'' Butun cantalari Ayse teyzenin kendisi tasarimliyor ve dikiyor, el yapimi.Benim dolabimda, yazi bekleyen, bu sevimli Ayse cantasindan var :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten